Universidad Nacional Micaela Bastidas, Licenciada por SUNEDU, por Calidad Educativa y Excelencia Académica

Metacognición: (Registro nro. 28388)

Detalles MARC
000 -LEADER
fixed length control field 01936nam a22003377a 4500
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20250213092151.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 181116t2003 ck a||||r|||| 00| 0 spa d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 9582006137
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency UNAMBA
Language of cataloging spa
Transcribing agency Biblioteca Central
Description conventions rda
041 ## - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title spa
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 370.152
Item number S71
-- 01
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Soto Lombana, Carlos Arturo
Relator term Autor
245 ## - TITLE STATEMENT
Title Metacognición:
Remainder of title Cambio conceptual y enseñanza de las ciencias /
Statement of responsibility, etc. Carlos Arturo Soto Lombana
Medium [Impreso]
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement Primera edición
264 ## - PRODUCTION, PUBLICATION, DISTRIBUTION, MANUFACTURE, AND COPYRIGHT NOTICE
Place of production, publication, distribution, manufacture Bogota - Colombia:
Name of producer, publisher, distributor, manufacturer Delfin,
Date of production, publication, distribution, manufacture, or copyright notice 2003
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 98 páginas
Other physical details : Ilustraciones blanco y negro
Dimensions ; 16 x 23.8 centímetros.
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc. note Bibliografia de la página 91 - 98
506 ## - RESTRICTIONS ON ACCESS NOTE
Terms governing access Sala general / a domicilio
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. Esta obra se divide en tres grandes capítulos: El primero aborda la relación entre conocimiento cotidiano y conocimiento científico en la esfera de la educación en ciencias; el segundo es una revisión del concepto de metacognición, así como de los diferentes frentes de la investigación sobre la interrelación entre metacognición y enseñanza de las ciencias, encontrándose tres grandes campos de trabajo, relacionados con: la lectura comprensiva en ciencias, la formación de profesores de ciencias y el desarrollo de habilidades metacognitivas por parte de los estudiantes en asignaturas de ciencias naturales. El tercer capítulo es el desarrollo de un modelo epistemológico sobre la metacognición y la enseñanza de las ciencias.
526 ## - STUDY PROGRAM INFORMATION NOTE
Program name E.A.P. Educación Intercultural Bilingue primera y segunda infancia
546 ## - LANGUAGE NOTE
Language note Texto en español
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
9 (RLIN) 12858
Topical term or geographic name entry element CIENCIA - ESTUDIO Y ENSEÑANZA
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
9 (RLIN) 12860
Topical term or geographic name entry element COGNICIÓN
651 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--GEOGRAPHIC NAME
Geographic name COLOMBIA
900 ## - EQUIVALENCE OR CROSS-REFERENCE-PERSONAL NAME [LOCAL, CANADA]
Numeration LIB
910 ## - USER-OPTION DATA (OCLC)
User-option data Lennin Huisa Cevallos
-- 16/11/2018
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Institution code [OBSOLETE] 109201BCSGSC
Koha item type
Existencias
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Home library Current library Date acquired Total checkouts Full call number Barcode Date last seen Copy number Price effective from Koha item type
    Dewey Decimal Classification     Biblioteca Central - Sala General Biblioteca Central - Sala General 05/27/2004   370.152 / S71 SK01SGL07066 11/16/2018 1 11/16/2018 Libros

Contacto

  • facebook-placeholder-for-locate-places-on-maps-2 Av. Garcilazo S/N. Tamburco-Abancay-Apurímac-Perú
  • phone-receiver (51) 083-321945
  • close-envelope bibliotecacentral@unamba.edu.pe