Universidad Nacional Micaela Bastidas, Licenciada por SUNEDU, por Calidad Educativa y Excelencia Académica

Comunicación Empresarial y Atención al Cliente / (Registro nro. 33655)

Detalles MARC
000 -LEADER
fixed length control field 02005nam a22003257a 4500
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20250213093114.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 190226b2010 sp a||||r|||| 001 0 spa d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 9788497327565
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency UNAMBA
Language of cataloging spa
Transcribing agency BIB Especializada de E.A.P de Administración
Description conventions rda
041 ## - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title spa
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 658.453
Item number F42
-- 1
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Fernandez Verde, Dolores
Relator term Autor
245 ## - TITLE STATEMENT
Title Comunicación Empresarial y Atención al Cliente /
Statement of responsibility, etc. Dolores Fernandez Verde, Elena Fernandez Rico.
Medium [ Impreso ]
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement Primera Edición
264 ue - PRODUCTION, PUBLICATION, DISTRIBUTION, MANUFACTURE, AND COPYRIGHT NOTICE
Place of production, publication, distribution, manufacture España
Name of producer, publisher, distributor, manufacturer Paraninfo,
Date of production, publication, distribution, manufacture, or copyright notice 2010
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent x,265 páginas
Other physical details : Ilustraciones ; cuadros, figuras,tablas a color
Dimensions ; 21 x 27 centímetros.
506 ## - RESTRICTIONS ON ACCESS NOTE
Terms governing access Sala especializada / a domicilio
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. El libro se compone de dieciséis capítulos, cada uno de los cuales contiene actividades de ampliación referidas al contenido de la unidad. Incluye además una gran cantidad de ejemplos, ejercicios prácticos y actividades. En primer lugar, se explican los elementos y las formas de comunicación interna y externa de la empresa y se cuenta cómo surgen los flujos de información dependiendo del tipo de organización y cómo se representa en los organigramas de las entidades y de las organizaciones. A continuación, se trata el contenido y la estructura de la comunicación escrita entre las empresas privadas y entre estas o particulares y las Administraciones Públicas. Por último, se exponen las técnicas más aconsejables a la hora de realizar la comunicación verbal y no verbal con el cliente.
526 ## - STUDY PROGRAM INFORMATION NOTE
Program name EAP. de Administración
546 ## - LANGUAGE NOTE
Language note Texto en español
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element COMUNICACIÓN EMPRESARIAL
9 (RLIN) 1127
651 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--GEOGRAPHIC NAME
Geographic name ESPAÑA
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
9 (RLIN) 1110
Personal name Fernandez Rico, Elena
Relator term Autor
900 ## - EQUIVALENCE OR CROSS-REFERENCE-PERSONAL NAME [LOCAL, CANADA]
Numeration LIB
910 ## - USER-OPTION DATA (OCLC)
User-option data Jesus Ortiz Serrano
-- 26/02/2019
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type
Institution code [OBSOLETE] 109202BEADSC
Existencias
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Home library Current library Date acquired Source of acquisition Total checkouts Full call number Barcode Date last seen Price effective from Koha item type
    Dewey Decimal Classification     BIB Especializada de EAP de Administración BIB Especializada de EAP de Administración 01/03/2014 1   658.453 F42 SK02SEL00501 02/26/2019 02/26/2019 Libros

Contacto

  • facebook-placeholder-for-locate-places-on-maps-2 Av. Garcilazo S/N. Tamburco-Abancay-Apurímac-Perú
  • phone-receiver (51) 083-321945
  • close-envelope bibliotecacentral@unamba.edu.pe